Kino grima māksliniekam jāseko līdzi notiekošajam monitorā, lai kadrā viss izskatās tā, kā iecerēts. Grimētājam visu dienu līdzi ir “seta” soma (laukuma soma), kur ir viss nepieciešamais, ja jāveic labojumi. Katru dienu filmēšanas grupai tiek iedots dienas plāns jeb izsaukuma lapa. Plāns tiek saskaņots ar grima mākslinieku. Kino grima mākslinieks strādā filmēšanas laukumā treilerī, lokācijā izveidotā bāzē, teltī vai dažkārt zem klajas debess. Grima mākslinieks pats gādā grima materiālus un izvēlas tos atkarībā no savas kompetences, gaumes un filmas budžeta. Salvešu soma. Kino grimētājs veido aktieru tēlu kopumā, arī frizūru. Frizūras kino grima mākslinieks veido ar tik pat lielu rūpību kā grimu. Tā kā kameras paliek arvien jūtīgākas, arī grimam jābūt neredzamākam, kvalitatīvākam un atbilstošam katra sejas ādai. Kino grimētājam jāveido arī dažādi ievainojumi un rētas. Vienmēr jārūpējas, lai rokas ir tīras un dezinficētas. Bieži vien grimētava aktieriem ir vieta kur atpūsties, sagatavoties lomai, iejusties tēlā un atkārtot tekstus, tapēc jārūpējas, lai grimētavā būtu patīkama gaisotne. Kino grima elements - mākslīgās asinis. Mākslīgie netīrumi. Matu sprādžu komplekts frizūru veidošanai. Kino grima mākslinieka darba ikdiena ļoti atšķiras no cita žanra grima mākslinieku darba, bieži nākas būt izbraukumos, prom no mājām, dažādās darba vidēs. Publicēts 2021. gada 23.jūlijā