Darba pienākumu pildīšanai svarīgas komunikāciju un svešvalodu prasmes. Nepieciešamās prasmes apgūst profesionālās vidējā un 1. līmeņa augstākās izglītības programmās vai bankas iekšējās apmācības ietvaros. Profesiju iespējams apgūt arī kvalifikācijas kursos vai ārpus formālās izglītības apgūtās profesionālās kompetences novērtēšanas ceļā (par novērtēšanu lasīt šeit).
Profesionālā vidējā izglītība pēc pamatizglītības
-
Klientu apkalpošanas speciālists - mācību ilgums 4 gadi, 3. profesionālās kvalifikācijas līmenis
-
Finanšu darbinieks - mācību ilgums 4 gadi, 3. profesionālās kvalifikācijas līmenis
Profesionālā vidējā izglītība pēc vispārējās vidējās izglītības
-
Klientu apkalpošanas speciālists - mācību ilgums 1,5 -2 gadi, 3. profesionālās kvalifikācijas līmenis
Augstākā izglītība - pamatstudijas - 1.līmeņa profesionālā studiju programma
-
Biroja administrators - studiju ilgums 2,5 gadi, 4. profesionālās kvalifikācijas līmenis
Atjaunots 2021. gada 9. novembrī
Publicēts 2014. gada 3. oktobrī