
Klientu apkalpošanas speciālists telefonbankā darbā
- sazinoties ar klientiem telefoniski, palīdz veikt attālinātus bankas darījumus (piem., naudas pārskaitījumus, rēķinu apmaksu, apdrošināšanu u.c.) un atrisināt problēmas, kas radušās, lietojot bankas produktus un pakalpojumus;
- uzklausa un īsteno esošo bankas klientu vēlmes, piesaista jaunus klientus, konsultē viņus par efektīvākajiem risinājumiem, piedāvā papildpakalpojumus;
- izskaidro klientiem dažādu produktu īpašības, cenu daudzveidību, priekšrocības salīdzinājumā ar citiem produktiem;
- informē klientus par dažādu pakalpojumu saņemšanas kārtību, dokumentu noformēšanu, kā arī par klienta tiesībām un pienākumiem;
- iepazīstina ar attālināto norēķinu kārtību, māca klientus lietot internetbanku un bankas automātus;
- veic klienta uzdevumā bankas operācijas, tai skaitā starptautiskās, ar kontos esošajiem naudas līdzekļiem;
- palīdz risināt problēmas, kas radušās lietojot bankas kartes un bankomātus gan Latvijā, gan ārvalstīs;
- nepieciešamības gadījumā piesaista citus kompetentus bankas speciālistus klienta jautājumu atrisināšanai;
- reģistrē informāciju par apkalpotajiem klientiem, to vajadzībām un pieprasījumiem bankas datubāzē;
- sagatavot pārskatus par veiktajām bankas operācijām vai klientu vajadzībām.
Darba aprīkojums:
lieto datoru, tālruni un citu biroja tehniku, kā arī specializētās bankas datorprogrammas.
Darba apstākļi:
strādā biroja tipa telpās astoņu stundu darba dienu, var būt maiņu darbs un darbs brīvdienās; sēdošs darbs; darba ritms var būt saspringts; ikdienā saskaras ar dažādiem klientiem, jāspēj risināt konfliktsituācijas, iespējama komunikācija svešvalodās.
Darba iespējas:
var strādāt komercbankās un citās kredītiestādēs, kā arī uzņēmumos, kas nodarbojas ar telefonpārdošanu vai konsultāciju sniegšanu pa telefonu.