Profesiju pasaule


Kur mācīties – Jaunākais klientu apkalpošanas speciālists

Darba pienākumu pildīšanai svarīgas komunikāciju un svešvalodu prasmes. Nepieciešamās prasmes apgūst bankas iekšējās apmācības ietvaros vai profesionālās vidējā un 1. līmeņa augstākās izglītības programmās. Profesiju iespējams iegūt arī ārpus formālās izglītības apgūtās profesionālās kompetences novērtēšanas ceļā (par novērtēšanu lasīt šeit).

Profesionālā vidējā izglītība pēc pamatizglītības
  • Klientu apkalpošanas speciālists - mācību ilgums 4 gadi, 3. profesionālās kvalifikācijas līmenis
  • Finanšu darbinieks - mācību ilgums 4 gadi, 3. profesionālās kvalifikācijas līmenis

Profesionālā vidējā izglītība pēc vispārējās vidējās izglītības

  • Klientu apkalpošanas speciālists - mācību ilgums 1,5 -2 gadi, 3. profesionālās kvalifikācijas līmenis

Augstākā izglītība - pamatstudijas - 1.līmeņa profesionālā studiju programma

  • Biroja administrators - studiju ilgums 2,5 gadi, 4. profesionālās kvalifikācijas līmenis
Atjaunots 2021. gada 9. novembrī
Publicēts 2014. gada 3. oktobrī

Sub Footer Content (ESF)

Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieeju karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" projekts Nr. 8.3.5.0/16/I/001 “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs”.

SEKO MUMS

facebook icon twitter icon

SAZINIES AR MUMS

info@profesijupasaule.lv

VIAA Logo

© 2022 Valsts izglītības attīstības aģentūra, publicētā satura visas tiesības aizsargātas.