Darba dienas iesākas pie datora, plānojot reisus, to apkalpošanai nepieciešamos resursus. Regulāri arī jāiepazīstas ar aviokompāniju iesūtītajiem jaunumiem, procedūru izmaiņām. Gatis Vorkalis pārbauda, vai konteinera parametri atbilst sistēmā norādītajiem. Reisu koordinatoram jāplāno kravas ielādes un izlādes komandas darbs. Lai aizvērtu kravas nodalījuma lūku, grīdas drošības stiprinājumi jāpaceļ uz augšu. Dažkārt nākas palīdzēt gaisa kuģu aģentiem kravas konteineru pozicionēšanā. Lai kur atrastos koordinators - viņš ir atbildīgs par visiem procesiem, kas saistīti ar lidmašīnas apkalpošanu stāvvietā. Reisu koordinators uzmana visus lidmašīnas apkalpošanas darbus, tostarp, nepieciešamības gadījumā, vada tehnikas piebraukšanu pie gaisa kuģa vai aizbraukšanu no tā. Pirms konteinera pārvietošanas uzsākšanas, konteiners jāatbrīvo no grīdas stiprinājumiem. Saziņai ar gaisa kuģa kapteini koordinators izmanto speciālas austiņas, kuras var pievienot lidmašīnai. Runājot pa austiņām ar gaisa kuģa kapteini, jānospiež skaņas poga. Saziņai ar gaisa kuģa ekipāžu tiek izmantoti speciāli signāli. Operatīvai saziņai ar reisa apkalpošanā iesaistīto komandu tiek izmantota rācija. Nepieciešami atribūti - austiņas saziņai un ausu pasargāšanai no trokšņiem, kā arī maršalēšanas zižļi. Ja nepieciešams, Gatis Vorkalis ielādes lapu aizpilda manuāli, tajā atspoguļojot lidmašīnas balansu. Vēl viens darbam nepieciešamais instruments – datorplanšete. Publicēts 2021. gada 17. maijā