Pasažieru apkalpošanas aģentes Ievas Bulas darba diena sākas ar informācijas iepazīšanu par dažādiem aviokompāniju jaunumiem un izmaņām reisos, kā arī sakaru līdzekļu pārbaudi. Pēc dokumentu pārbaudes pasažieru apkalpošanas aģents izdrukā iekāpšanas karti gaisa kuģī. Ar printera palīdzību iekāpšanas sektorā aģenti izprintē iekāpšanas kartes un bagāžas birkas. Pēc visu pasažieru iereģistrēšanas tiek izdrukāti "printi" ar visu pasažieru sarakstu, kas jāglabā kopā ar informāciju par lidojumu un pasažieriem. Ja kāds reiss tiek atcelts, kavējas vai ir citas izmaiņas, pasažieru apkalpošanas aģenti par to informē publiskajā apziņošanas sistēmā. Pēc visu pasažieru reģistrēšanas, Ieva Bula dodas uz iekāpšanas sektoru. Pasažieru apkalpošanas aģentu darbs turpinās iekāpšanas sektorā, kur vēlreiz pasažieri tiek iereģistrēti lidojumam īsi pirms došanās uz lidmašīnu. Ieeja dažādos sektoros iespējama tikai ar speciālām elektroniskajām atslēgām. Noteiktos reģistrācijas sektoros tiek veikta pasažieru reģistrācija un dokumentu pārbaude. Pasažieru apkalpošanas aģentiem jābūt koptiem un formas tērpā. Reģistrējot pasažierus, tiek nosvērta un iereģistrēta arī bagāža, kā arī pārjautāts, vai bagāžā nav pārvadāšanai aizliegti priekšmeti un vielas. Pasažieru apkalpošanas aģenti strādā ar vairākām specifiskām datorprogrammām, kuras apgūst uz vietas lidostā. Tiek pārbaudīts bagāžas svars, kurš nedrīkst pārsniegt katras aviokompānijas noteikto limitu bezmaksas bagāžas pārvadāšanai. Ar "svaipera" (dokumentu nolasītāja) palīdzību tiek "svaipotas" pases un identifikācijas kartes, lai savadītu sistēmā nepieciešamos dokumentus, arī vīzas. Nospiežot zaļo pogu, pasažieru bagāža pa lentu tiek aizslidināta tālāk uz bagāžas komplektāciju. Printeris reģistrācijas galdos, ar kuru pasažieru apkalpošanas aģenti printē iekāpšanas kartes. Publicēts 2021. gada 7. jūnijā